کتابخانه عمومی شهدای فرکوش


پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۹ ق.ظ

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سراب، طرح ساماندهی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان روستای فرکوش در کتابخانه عمومی این روستا در حال اجرا می باشد. در این کتابخانه نشست کتابخوان کودکان و نوجوانان، کلاس های آموزش و مسابقه نقاشی، داستان نویسی، خلاصه نویسی و خلاصه گویی کتاب، ساخت کاردستی، کلاس قصه گویی، قصه گویی قرآنی، جمع خوانی کتاب و چندین برنامه متنوع دیگر در حال اجرا می باشد.

تابستان امسال در این کتابخانه بیش از 50 کودک و نوجوان از کلاس ها و برنامه های متنوع و جذاب این کتابخانه بهره مند شده اند و همچنین ماهانه در حدود 600 کتاب توسط اهالی این روستا اعم از کودک و نوجوان و بزرگسالان به امانت برده و مطالعه می شود که مطمئنا  این برنامه های فرهنگی نقش مثبت و موثری در پیشرفت علمی و فرهنگی این روستا خواهد داشت.

لازم به ذکر است خانم مهین کلی مسئول محترم کتابخانه عمومی شهدای فرکوش و خانم نسرین کلی عضو محترم این کتابخانه تلاش چشمگیری در اجرای برنامه های متنوع و رونق این کتابخانه داشته اند و برای این خواهران گرامی آرزوی توفیق روز افزون در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را داریم.

  • کتابخانه عمومی شهدای فرکوش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی